sommarrr på riktigt!!!

Tjosan! ;D
Har haft två riktigt härliga dagar!
Igår kväll kom först Danne hit och sen kom Soffe,Maja,Linda och Julia förbi och hälsade på! :D Riktigt kul att se dem måste jag säga, det var en mycket trevlig överraskning! :D <3
När tjejerna kört iväg så åkte jag och Danne till Hundtjärn och badade! Very niceeee!
Så jag fick en riktigt kanoners kväll!

Idag så stack jag, Danne till Hundis igen men vi tog syrran med oss också ;)
Där på stranden kändes det verkligen som att sommaren va här på riktigt, tack för en fin dag sötisar! <3

Nu på kvällen gick jag, min käre Daniel och min käre Razze ut på prommis, vi tog några bilder... :)
...Och kanske nya VB's på apberget ^^


   

<3

Kommentarer
Postat av: Felicia

fan vilken fin bild på er två :D <33

puss :*

2009-06-28 @ 18:38:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0