Rolig sommar!


Hahahahaha xD
Såg den här på http
://majaptrsson.blogg.se/ och jag blev så jäkla road! xD
Läs förresten hennes blogg, väldigt intressant och kul tycker jag! :)

Förresten så får den här bilden mig att tänka på att jag verkligen vill göra den här sommarn till något riktigt roligt!
Inte bara dryga mig igenom sommaren utan försöka ta mig i kragen och väcka alla små fantasi-hjärnceller jag har och försöka göra de resterande 60 dagarna så härliga och fina som möjligt!
Någon som har några sommarförslag som du kan dela med sig till mig?
Sålänge det inte gäller huggorms-safari, fyllehångel med okända håriga män på PDOL eller att bada i surströmmings-spad så är jag öppen får förslag,
kanske hitta på något tillsammans? :)

I sommar hittills ser jag nog mest framemot
Trästocks, ni då? :D

Nu funderar jag på att gå och sova, ska jobba tomorrow...
Ha det kanoners fräschingar! :)

Kommentarer
Postat av: Felicia!

2009-06-22 @ 15:02:42
Postat av: Felicia

hahahahahahaha, vilken klockren bild xD

haha, ja, vi måste hitta på massa roliga saker i sommar :D <3 jag längtar efter att få gå på våra speciella äventyr ;) :D <3



och tack för det andra inlägget, om att jag fyller år :) <3



älskar dig gumman! :D <3

2009-06-22 @ 15:04:41
Postat av: emelie

kanske kan vi dra ihop ett gäng (hur stavas det egentligen?) och tälta eller nå? ;)

2009-06-22 @ 15:23:05
URL: http://emeliiee.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0