Visst, jag är en känslosam person, men ändå...

Hej!
Min dag har bestått av klasskamp och kubb! Jag och Jakob kämpade på kubben, men de gick ändå bara halvbra... kubbarna gillade inte mig? :]

Hursomhelst, det var gagsmark som gällde ikväll, fast det var Emelie innan dess för mig, tack för skratten sötis :]
Iallafall, vi spelade brännboll, grilla och några var så modiga att de badade, vi åt och käka tårta och vi åkte bil med Staffan som spelade Backyard babies för fullt...! :D Till sist blev det klädormen och när Victor charmant snörde av sig kläderna och började springa runt i sin mankini så slog det mig vilka underbara stunder jag haft med min klass och hur fina de är hela högen! Så självklart så kunde jag inte hålla tillbaka tårarna då de började rinna okontrollerbart! :( Om det är såhär nu, hur blir det på fredag? Hur ska jag palla det?
Men de är klart, bara att gråta ut och sen går det över, de är ju inte så att jag vill fortsätta högstadiet i all evighet men ja, ändå...

Tack för en fantastisk kväll! Men My, Simon och Danne jag saknade er!!!



Göteborg - 09, underbaraste 9B och världens bästa Vicke! ! <3

Foto: Emelie P och Monika :)

Fan så dålig stämning de blev för mig nu... snyft xD
Dags att vara positiv nu och spara tårarna till fredag!

Godnattkramar till alla! :)


Kommentarer
Postat av: Lilja

Jag kommer inte bara att sakna klassen när vi går ut nian, jag kommer sakna 9b minst lika mycket!!! ni är så jävla härliga! :)

2009-06-09 @ 23:44:38
URL: http://amandalilja.blogspot.com/
Postat av: Lud3

Oh my FUCKING god! :O

2009-06-15 @ 22:56:16
URL: http://ludvigpalmberg.blogg.se/
Postat av: Linnea

ÅH NEJ säger jag bara...

2009-06-23 @ 22:16:30
URL: http://linneasstuff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0