Oh happy day...




Jag älskar verkligen solen! Och den orkade visa sig hela dagen idag! :D
Det går alltså mot ljusare tider! jag vill ha ännu mer vår NU! :]

Jag blir så glad av solen och jag orkar göra mer och mer nu på grund av den, jag blir så mycket piggare helt enkelt! :)
Idag har jag gjort middag, varit ute och sprungit och sålt lotter till klassresan!
Så jag har faktiskt åstadkommit några grejer som jag aldrig eller sällan brukar åstadkomma...
jag tackar solenergin, haha ;)

Imorgon blir det att fara till Daniel efter skolan!
Åh vad jag har längtat efter honom! <3
Jag ska krama om honom så hårt jag bara kan :]

längtarlängtarlängtarlängtarlängtarlängtarlängtarlängtarlängtarlängtarlängtarlängtarlängtarlängtar!

Sov gott allihop! :)


Kommentarer
Postat av: Jenny

Hihii jag visste väll att jag skulle kunna lita på att du gav daniel en riktig läxa ! Det är en riktigt stygging till pojkvän du har må jag säga, är han inte snäll med dig får han med mig o göra !



Tacktack.. Och jonas hälsar nog också tack :]

2009-03-29 @ 22:12:20
URL: http://trolljenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0