Tjejer som jag saknar... <3


Åh herregud vad min skönhet fascinerar mig! not...!
Hittade den här bilden från i somras, den är tagen i Spanien :)
Saknar den sommaren så otroligt mycket, det var den bästa jag haft hittills tror jag,
fast jag önskar också att den i år kommer bjuda på massa mysiga stunder och minnen för livet! :)

Sen idag på träningen... (som förresten var jävligt jobbig! xD)
Så började jag sakna min älskade vän Felicia så mycket!
Innan hon flyttade så träffades vi så gott som varenda dag, så när hon for blev det ett ganska stort tomrum efter henne. Men tanken på att hon trivs så mycket i Lindesberg gör allt mycket lättare tack och lov, och som tur är så fylls många av mina dagar av härliga telefonsamtal från min älsklingstjej!
Jag är så otroligt tacksam över att vi fortfarande har så bra kontakt, för hon är verkligen en av de underbaraste vänner jag någonsin haft :]

Du betyder så otroligt mycket gumman! :)
Och snart är det påsklov, då ska jag hemsöka dig varenda dag! <3


 Min bästa vän genom tiderna är galet vacker med rött hår :]



Annika min toksköna storkusin och förebikd i livet är också en brud jag saknar men som bara är 4 mil bort! :)
Jag ska ringa någon dag så vi kan hitta på något!

Förresten, är vi lika? ;)

Oj satan jag skulle ju plugga ikväll! :O
Helvete! :(
jag får ta mig tid imorgon.... (A)

Sov gott people!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Din kusin är så cool :D jo ni är jätte lika ju :D :D

Hälsa henne från mig :D

2009-03-30 @ 18:28:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0