1 maj, och jag jobbade ^^

Hej du vackra människa!
Hoppas du tyckt att dagen varit lika vacker som dig själv! :)
Jag gick i t-shirt hem från jobbet, och det blev nästan så att jag svettades :D SOMMAR SNART!!!

Min morgon började rätt dåligt med några jobbiga besked :(
sen så känner jag mig rätt förkyld.
Men det blev bättre tillslut, jag försökte vända allt åt det positiva hållet och lyckades.
Som tur är så kan jag inte vara ledsen vidare länge.
Jag ska även försöka tränga bort sjukdomen! Jag har inte tid med den helt enkelt.
I afton ska jag till My och imorgon ska jag först till stan med morsan och köpa kläder och sen fara till Furuögrund :D
så ingen sjuka här, nej tack! :)

Nu äre mat, hejdå! :)


Googlade på "sommar"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0