25 grader varmt och grönt gräs överallt

Tjenamoss!

Riktigt tjusigt väder idag! :D
Var ute med Razze på promenad så jag fick njuta lite av det, sen dess har jag städat mitt rum (jävlar så mycket damm som bosatt sig under sängen xD) och tvättat kläder som jag ska ha med till göteborg, segt ^^
Ska börja med att göra SO-arbetet strax.. usch och fy, fast jag vet inte om jag kommer anstränga mig för Marie sa att jag bara kunde få G på den här inlämningen men ändå behålla alla mina högre betyg! Första gången en lärare sagt så! Men jag vill ju alltid göra mitt bästa så vi får se hur det jag gör med det dära :]

Nu ska jag käka middag :) Men efter det kommer jag börja skriva... jag ska ska ska ska... och MÅSTE!

 Men det ska gå bra! Tummen upp för mig och Borat...
Great sucess? :)

Puss och adjökens

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0