bra dag förutom nationellt prov i NO


Tjenahopssan.. snoppsan? xD
Idag har varit en mest bra dag... speciellt efter skolan då jag blev skjutsad av Emelie på moppe över hela Byske! :)
Roligt och Emelie är så grymt härlig! :) Vi for också till Furuögrund och hälsade på Danne!
Riktigt fettnice såklart! Sen träna jag... och sen ringde jag Felicia...och kollade på kvalet till ESC... Malena gick vidare!
WEIIIIII! :D
Nu orka jag inte skriva något mera liksom ^^
Ska vara social med Danne i telefon :]
(han sitter och spelar WoW och jag bloggar samtidigt som vi har telefonkontakt xD jag måste lägga ner detta :])
Jag är ju snart beroende av datorn, hjälpasligen!

But now I'm outa here... ;)

Kramhej!


lycka till på lördag! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0