Du är så, yeah yeah wow wow... du är så...

Tjenis penis!

Denna tisdag har faktiskt varit lyckosam för mig, om man räknar bort hälsan som blivit nerfightad av något irriterande host&snor-virus ^^ Jag fick MVG på senaste SO-arbetet och så sa Camilla att jag kommer få MVG i slutbetyg i HK också så jag har varit lite stolt över mig själv :] Sen så kom min Danne-älskling och hälsade på mig på skolan efter han slutat så då blev jag ännu en gnutta lyckligare! Det var längesen han hälsade på mig där :) Och en hel vecka sen vi sågs så det var riktigt härligt att få sig några kramar och pussar av den jag tycker är fränast i universum ;)

Annars så var lektionerna dryga idag... på NOn gjorde jag inte ett ända litet piss :]
Men jag var inte purken över det ^^

Som tur var så var det inte bara jag av mina tappra klasskamrater som var slitna krigare!
Utom kanske My som såg sådär mysigt glad/trött hela dagen :)

Ikväll blire försenat helgjobb! JIPIIE! NOT! men det klarar jag nog galant :)

Ha en myspysig kväll allesamman, ni är coola :)
KRAMHEJ!

 Han är så yeah yeah wow wow ( och han spelar WoW :]) Fan så rolig jag är alltså! xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0