ESC 2009

Hallo again! :)

Hur är läget? Med mig är det helt okej.
Tyvärr så har jag inte hunnit spendera någon tid i solen idag, för jag var tvungen att helgjobba och det tar ju rätt så lång tid och innan jag for dit så bad ju min mor mig så gulligt att städa toaletten hemma... och det gjorde jag eftersom jag är en så snäll dotter^^ När jag kom hem så hade min mormor och hennes bror Urban som fyller 60 kommit hit, så vi firade honom och åt massa god mat så nu spricker jag snart. Jag hade en tanke på att hinna städa mitt rum ikväll men det orkade jag inte, isåfall skulle jag inte ägnat min dag åt något annat än cleaning typ :P
Men imorgon kanske? :) Fast då måste jag även skriva klart mitt SO-arbete, börja packa till Göteborg (åker ju på onsdag!) och så hade det varit bra om jag också skrev några rader på svenskainlämningen med temat "förbjuden kärlek". Och så vill jag vara ute i solen... spela gitarr... läsa min bok och så MÅSTE jag ut och springa, min kondition ska mig tamejtusan bli någorlunda :) Usch, så mycket att göra som jag ändå inte kommer hinna... jag är inget vidare bra på att planera min tid :/

Av nån konstig anledning så har jag inte varit på så superbra humör idag, blir typ lättirriterad för ingenting utan någon som helst orsak... *SUCKS* :( Har väl någon dålig period eller något i den stilen...

Just nu så saknar jag Daniel jobbigt mycket också... jag vill bara ha honom här så jag kan krama om honom allt jag kan! Hoppas att vi kan träffas på måndag? :)
Men mest av allt hoppas jag att han har det riktigt nice i storstadsmetropolen Åbyn just nu ;)


MIN UNDERBARA KLASS!


...OCH som den melodifestivaltok jag är så ska självklart kolla finalen i ESC ikväll :)
Heja Malena, Armenien, Norge och Island :D

Kramhej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0