I just cant get enough

Tja igeen! :D
Min kväll var härlig! Vid halv 7 kom My förbi och hämtade upp mig på sin moppe ( hon körde riktigt bra! :D )
och så åkte vi hem till henne :) Käka glass, muffins, kollade Fight Club vilken jag diggade starkt och pratade massa :)
Tack för en fin kväll hjärtat! <3
Farsan kom och hämtade mig på min moppe sen :) Den gick kanoners! Han ville att jag skulle köra men jag tänker vänta till måndag, då är jag nog i rätt balans förhoppningsvis (A)
Måste känna mig lugn.... och det är jag sällan xD

Ser fram emot imorgon,
ska bli trevligt med en dag med mamma på stan.
Jag är glad över att vi oftast kommer överens och har det roligt ihop :)
Sen när jag är less på att springa runt på stan så ska jag hoppa på bussen mot Byske och en person som jag aldrig verkar få nog av;
självklart så menar jag ananas-hataren himself,
v ä r l d e n s v a c k r a s t e d a n i e l < 3
Underbart! :]

nu behöver jag sömn, blev bara 7 timmars sömn i natt, jag som hade siktat mot 10 :]
Trevlig helg alla!

...Vila i frid Romiz! :(

Kommentarer
Postat av: Emelie

haha vacker fotograf? xD Du var allt vacker med en marshmallows i munnen ;)

vi kanske ses på stan :D



vila i frid!

2009-05-02 @ 08:31:07
URL: http://emeliiee.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0