I go wherever you will go

Hej och hå :)
Nu har jag tänkt vara sådär egocentrisk och skriva om allt jag gjort idag och mina tankar ^^
men det är kanske sånt som bloggar finns till för?

Dagen har varit både bra och dålig, konditionstestet gick som förväntat rätt taskigt :P
Satan i gatan jag fick skavsår och bevis på att min kondis måste tränas ännu mer!
Men svenskan däremot var bra, gjorde muntligt nationellt prov i svenska, och fick MVG...
så självklart så blev jag väldigt nöjd! Känns bra att få MVG på alla delarna i svenskan, då behåller jag nog troligtvis betyget :) De andra lektionerna var väl... mellanmjölk typ?^^

Annars så var jag på lite lågt humör hela dagen, tyvärr :(
Tack Tove och Emelie att ni lyssnar, även om det egentligen känns som allt jag oroar mig för är sånt som nog de flesta tycker är onödig slöseri med tid. Tack iallafall <3

Pappa ska på möte, och Frida och mamma är i Byske på ett annat, så jag kommer  vara ensam kvar hemma :)
Rätt skönt, måste plugga NO till nationella imorgon (vem fan kom på idén på nationellt prov i NO? :()
vilket känns drygt men jag tänker också gå ut i skogen till "mitt ställe"...
Känns som jag behöver vara själv och tänka just nu, mycket som rör sig i huvudet :P

Ha en fin kväll, hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0