Mys i friggen

Hej igen vänner! :)

Jag fick mig en riktigt trevlig lördag/söndag jag! :D
Var först hos Danne några timmar och käka kladdkaka och myste, sen drog vi till Amandas mormors stuga i Bredviken :)
Tack Amanda,Lisa,Soffe,Danne, Arvid,Vicke och Ante för en härlig kväll/natt :)
Var bara lite hemskt då sängen brakade ihop! ( xD) Men det var nice med massa snattande av godis, Da vinci-koden och roliga samtalsämnen :)
Tyvärr så är jag helt död nu efter bara 4 timmars sömn, men men, de var det värt! :D
På morgonen (eller mitt på dagen) så kom Dannes snälla föräldrar och hämtade oss och hemma hos Danne så var det bara att chilla totalt! Eller... vår promenad till kajen var väl riktigt underbar Daniel? :]
Det tycker iallafall jag :) Sen så ringde Felicia och vi pratade ett tag när Danne så Danne nästan somnade ^^
Förlåt älskling, men du vet, tjejsnack? ;)

Nu är jag hemma och hade tänkt fara ut och springa för att vi har konditionstest imorgon...
kommer gå apdåligt :( men jag mår inte riktigt prima skinka ikväll så jag får se om jag bara promenerar lite hastigt istället :) Ha en niceig kväll! :)


































Älska är verkligen ett starkt ord, men när jag säger att jag älskar dig, så menar jag det verkligen <3

Kommentarer
Postat av: Lilja

Det var verkligen trevligt i lördags, Tack själv! :)

2009-05-11 @ 00:43:11
URL: http://amandalilja.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0