November Rain

Tjenamoss :)
Uppmaning till Amanda Lilja! Jag har lyssnat på November Rain och jag håller fan med, den låten ska med på skolavslutningen! :D
(vi kan bara ignorera att vi sjunger om november  i juni... :] )

Kom för ett tag sen hem från Byske och tyvärr så förlora vi med 3-1 :(
men vi kämpade på bra och KAIF är duktiga :)
Och de var bara en träningsmatch ;)
Nästa match vill jag spela! :D var jobbigt att sitta på sidan och titta ^^

Just nu har jag ont överallt, så ska nog ta en lite tidigare kväll och vila :)
Dröm vackert!

Här får ni ett kort på kakmonstret herself :]

Kommentarer
Postat av: Jenny

2009-05-06 @ 08:41:27
URL: http://trolljenny.blogg.se/
Postat av: Jenny

Hihihihih.. himla kul att träffa dig också, jag känner också så, humör kan ju vara både bra och dåligt. hihihih många frågor utan svar :D

2009-05-06 @ 08:42:27
URL: http://trolljenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0