Om 6 timmar bär det av!

Hej underbaringar!
Mådde inte alls bra imorse då jag vaknade, huvudet,nacken och halsen kändes åt helvete så mamma tyckte att jag skulle ta en ibumetin och somna om. Det gjorde jag, och när jag vaknade igen för ca 1 timme sen så vare lite bättre.

Jag skiter självklart i hur dåligt jag mår, jag SKA till GBG idag!

Synd bara att jag inte for till skolan för jag behövde verkligen köpa några hemliga saker på ICA... men jag överlever väl, hoppas min plan går i lås ändå! :D
Kvart över 5 blir jag och farsan hämtade och så ska vi till busstation, och sedan vidare till Bastuträsk och tåget :)
... Fast måste jag nämna att jag inte kommer må så mycket bättre av 20 timmars sittande i tåget? xD
Fan... men det ska gå! :)

Tills dess så ska jag nog packa och knapra lite till ibumetin, kanske ringa Danne som också är hemma idag av hittills okänd anledning för mig ^^ :)

Och just det, matchen igår gick superbra! :D Vi vann med 9-0 ^^
Och jag var inte alltför dålig, faktiskt helt nöjd med min insats! :)

Nu kommer vi inte höras på ett tag... men jag hoppas alla får en superhärlig långhelg! <3 :D
Och det är jättekul att se att det är så många som orkar läsa det jag skriver varenda dag, det gör mig verkligeb glad!

VI hörs! :)

 <------ Den jag älskar MEST! :*






Kommentarer
Postat av: Emma

du får ha så de jätte bra:D

2009-05-20 @ 16:27:59
URL: http://emmaaisaksson.blogg.se/
Postat av: Lilja

Ha det bra i Göteborg! Jag hoppas ni får fint väder där nere :) kram

2009-05-20 @ 18:29:25
URL: http://amandalilja.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0