Regnet det bara öser ner... osv

Hej Hopp!

Hoppas du mår helt fantastico!
Det gör inte jag än så länge, hostar som fan men jag är glad ändå.
Lärarna måste sätta betygen på fredag, så nu har man inte många lektioner kvar att  måsta vara duktig på!

Idag hade jag bild båda onsdagspassen och blev råglad eftersom jag kommer få behålla mitt VG, och efter lunch hade vi NO, och konstigt nog så tyckte jag det var intressant. Genetik :)
Det var riktigt härligt med kortdag idag också!

Jag är även stolt över Danne som höll tal med sin klass idag inför fullsatt Kaplan-aula!
Duktig  och modig pöjk! :)
Men... han är ju helt enketl B Ä S T !

Ikväll ska jag plugga lite franskaläxa och också lite engelska grammatik inför provet på fredag.
Sen hade jag tänkt att bara ta det lugnt och försöka tillfriskna lite inför imorgon, då ska jag till Danne och mysa och se Titanic. Somnade ju efter typ en halvtimme senast vi skulle se.... lite pinsamt så nu hoppas jag på bättring imorgon! :D
Nu ska jag nog joina min syster i tv-soffan med en kopp te ^^

Ikväll så åker världen bästa Maja och världens bästa Helenah till Turkiet!
Kommer bli tomt utan er på skolan men jag hoppas ni får det underbart! <3

Puss ocj hejdååå











































Min syrra är gullig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0