Tisdag!

Heeej!
Denna dag är jag jäkligt nöjd med, hann klart SO-arbetet på skolan! :)
Sen så hade jag typ praktiskt prov  i HK, de gick också fint :)
Är bara rätt trött för att jag somna rätt sent igår, varför sova om man har världens finaste Danne att umgås med? :]
Han var här igår och det var mysigt som vanligt, han lärde mig köra moppe mycket bättre! ;)
Och så fick han följa med ellan alias skogsmullen upp på mitt favoritberg ^^

Ikväll har jag match! Läskigt! Men jag ser ändå framemot det! :D

Och så får jag inte glömma... igår firade Soffe och Arvid 2 ÅR tillsammans!
Tusen och åter tusen grattis till er, ni är ett fantastiskt par! :]


2 vackra personer blir 1 vackert par! <3

Snart beger jag mig av mot Drängs och match!
KRAMHEJ!

Kommentarer
Postat av: Lilja

Härligt med kärlek! Själv är man en stolt fotograf ;)

2009-05-19 @ 21:24:01
URL: http://amandalilja.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0