eftermiddag på byske bibliotek

God eftermiddag gott folk!

Just nu sitter jag på biblioteket i Byske och roar mig ^^
Eftersom jag kände mig halvkrasslig igår så beslutade jag mig för att inte spela matchen ikväll mot KAIF, men jag tänker fara dit och heja iallafall :) Därför är jag kvar här, min plan är att vara hos Soffe en stund innan matchen men jag käka så mycket kakor på HK:n så jag har rysligt ont i magen (typiskt!) och därför tänker jag vila här ett tag innan jag orkar ge mig iväg xD

Jag satt nyss i entrehallen och pratade med superhärliga Jenny, Frida, Anne-Marie och Anton,
så härliga de är! :) Och kul att se Jenny (http://trolljenny.blogg.se/index.html)  och Frida, det är inte ofta nuförtiden!
Synd bara att Danne inte kom förbi... :(
Du ska lyssna på din fina systers kloka ord Daniel! Men jag tycker om dig ändå ;)
Jag försöker att inte tänka så mycket på att jag saknar honom...och jag hade ju finfint sällskap nu i eftermiddag ändå :D
Fast det förvånar mig inte om de tyckte jag var speedad ^^ Jag känner mig lite smågalen och jag skyller på allt socker i kakorna ;) Jag trodde att min mobil var kvar i Emelies byxficka men så var inte fallet, den låg bara levande begravd under en vante i min väska så som tur var la sig paniken fort.

Min dag annars då?
*
Jag lämnade in min omvalsansökan till gymnasiet... teater i första hand nu. (men de är svårt... hjärnan säger samhälls, men magkänslan teater....:( )
*Gjorde sista delen i mattens nationella prov; gick väl rätt dåligt tror jag, men jag hoppas ändå på det bästa!
* Bestämde med några fina brudar att fara och fika med dem imorgon på waynes :D (fast fika nu kändes otroligt jobbigt
 xD)

Nu ska jag till ica och köpa något nyttigt att äta så de inte bara blir socker ^^

HEJA BODÅ A-FLICKOR IKVÄLL!!!! :D :D :D

adjö




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0