som en boll kommer jag tillbaks till dig

Hoj :D
hur kan min dag sammanfattas så kort som möjligt? :] Jag gör ett försök!

Skolan:
 *råkade ta på mig ansvaret att styra upp temat till vår skolfotografering... inte bra xD
* hade trevligt med massa härligt folk som vanligt :)
* och sist men INTE minst!!! Jag fick VG på nationella proven i matte!?!!!! Jag blev så jäkla glad men mest förvånad så att jag skuttade av glädje! :D jag har aldrig fått VG på något annat prov i 9an, bara G så detta var en överraskning! :D
Jag tillåter mig att skryta lite :]

Efter skolan drog jag till stan med Emelie,Johanna,Lina,Helenah och Maja och vi fika bl.a :D
Riktigt nice! Synd att inte Amanda, Lisa och Tove kunde följa bara :( <3
Hann även utbyta några pussar med min älskling på busstationen under de typ 3 minuter vi var samtidigt i stan ^^
Det var kort men jag blev lycklig för han är ju bara för underbar!!!
Var dock inte lika lätt att hitta present åt honom... men tillslut blev det något iallafall :)
Tack mina fina vänner för råden! :D
Också härligt att gå runt med er på stan :)
När alla lämnat city utom jag så mötte jag min mor och gick och åt med henne och kollade lite examensklänningar... jag kände paniken växa; va tusan ska jag ha på mig?^^ men de ordnar sig?
... Och jag trivs med min mor, förutom att hon lyckades ge mig en ogenomtänkt kommentar då jag var som mest stressad och hungrig ._. Inte bra...! det är Ellans svagaste tillfällen så det blev t.o.m några tårar på Waynes :(
Men när jag ätit var jag jätteglad igen... jag är sällan nere men när jag är det så blir det ordentligt! I ca ett ögonblink :]

Och hur otajmad kan jag vara? Loggar in på apberget och kollar Daniels apberg... Inaktiv i 5 min xD
Vi loggar aldrig in samtidigt ^^ Men nu tror jag att jag ska ringa honom istället och prata lite strunt och säga hur mycket jag tycker om honom :D
Godnatt! :D
ps! Jag såg LouLou Lamotte på stan! yes äntligen får jag syn på en kändis xD



Bild från valborgs! :D Johanna du är grym! Även mästerfotografen är det! :D 
(fråga inte vad jag gör xD)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0