äckligt

Vaknade inatt av att jag var tvungen att spy.
Jävligt äckligt.

Har ägnat dagen åt att ligga framför tv:n och varit emo. Har inte kunnat äta ett skit utan bara druckit vatten och kokat av feber.
Var ju tänkt att jag skulle vara med Danne idag, och så blir jag sjuk :( :( :( Det var nog värst, var så peppad på den här dagen men nu sket det sig :/
Nä, nog har jag varit gladare i mina dagar.

nej usch, nu drar jag ett streck över den här dagen!
Bättre att tänka positivt, det börjar bli vår och solen sken helt tokigt mycket idag! =D
Dessutom så skriver jag med Felicia just nu och hon får mig alltid att bli gladare! =D <3
Och tack Rickie för dina peppande sms! =D


Sen så har jag hittat en helt fantastisk låt, "Hey soulsister" med Train!
De låter lite som Jason Mraz, som är bäst i världen.


Men bäst är att jag blir så otroligt glad av den - tummen upp för sån musik! =D

Kommentarer
Postat av: smurfen

du får allt ta å vara vid liv imorgon till eosen :O

2010-04-15 @ 18:36:43
Postat av: emelie

krya på dig ellsan! :)

2010-04-15 @ 20:39:23
URL: http://emeliiee.devote.se
Postat av: Felicia

VAd bra att jag lyckades få dig gladare igen :) <33

hoppas verkligen du blir frisk snart!! <3



Saknar dig gumman!

puss<3

2010-04-17 @ 17:17:50
URL: http://livetibild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0