All you need is love?

Förresten så måste jag skriva ett till inlägg när jag ändå är igång!

Måste bara säga att jag blir så himla lycklig då jag ser Miriam och Olle och Carro med det där lyckligt finurliga leendet på läpparna som bara kan betyda en enda grej - De är fan nykära! =D

Börjar märka hur vårkänslorna kryper fram här och där och det är ju inte något annat än underbart!
Jag hoppas att alla i hela världen kommer hitta sin kärlek i vår så hela jorden blir mysig och fnittrig!!! =D



Och till alla er som redan har en älskling; ta hand om den personen och er kärlek för det är en så underbar grej!
Och till er som är singlar; Våga ta chansen om det är någon ni gillar, säg det till den personen! Eller annars, älska dig själv! Det är en grym kärlek det med! :)


Kommentarer
Postat av: tild

haha jag blir fan kär i livet för att carro är kär :]

2010-04-21 @ 08:42:32
URL: http://coopertrooper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0