Äta olja, dricka sand, spela i arabiska heavymetalband

Hallå världen! =)

Hoppas ni har en fantastisk dag!
Jag är glad för igår kväll var jag med mina underbara vänner Emelie och Maja i Byske!
Vi pratade en massa och såg en film som var rätt så dålig^^
Men livet lekte iaf =)

Idag har jag skrivit skrivit och åter skrivit på mitt historiaarbete och övat på mitt tal!
Egentligen skulle jag till Gustav ikväll men fick tyvärr ingen skjuts eftersom jag inte pluggat klart :/
Plugga en lördagskväll suger... men ibland är det nödvändigt!

Så nu sitter jag alltså här på en hård stol framför datorn i mina nya glasögon, käkar en supergod efterrätt, studerar apartheidens påverkan på Sydafrika och har enormt mycket abstinens efter Daniel!



Du är så otroligt underbar älskling!
Det finns ingen som DU! <3<3<3
snart 15 månader tillsammans... tiden flyger förbi! :)


Kommentarer
Postat av: dgnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn

dgnjjjccngfc

2010-09-30 @ 17:03:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0