Beautiful disaster

Toodelooo! =) Helgen min har spenderats i Furögrund med en Daniel, lite grillat, en pizza, massa godis, två cyklar och massa kramar! Fucking fantastic! =D Idag har vi börjat planera inför vår föreställning som vi ska visa upp om några veckor! Jag är peppad till tusen och bara sprutar av energi och engagemang och idéer vilket känns underbart!!! Bara jag inte hinner spricka tills teaterlektionen imorgon så är jag happy! TAGGA TAGGA TAGGA!!! Sen efter skolan så var jag och Albin superduktiga och stannade kvar på skolan och pluggade matte eftersom vår lärare kommit på det jobbiga påhittet att det är prov-time på fredag! Oh nooo... paniken sprider sig! Men mina och Albins hjärnceller har tusan börjat arbeta så vi kommer klara provet galant! ;D Efter det promma vi in till stan, träffa Jenny och Gustav på HM innan jag skulle springa till ICA och köpa en liten risifrutti! Och självkart har jag så otur att jag hamnar bakom en liten gammal tant med tusen varor, massa kuponger och ett icket fungerande ICA-kort... >_> försökte hålla tålamodet i styr men blev lite jobbigt att köa över tio minuter bakom samma person för att få sig en enda liten vara för 8,50 ^^ Men men, tanten var riktigt söt iaf! Hoppas jag också blir likasöt då jag blir gammal! =D *hoppas* På dansen öva vi att skaka rumpppppppppaaaaa! de var inte min grej ^^ jag var ungefär lika smidig som ett gammalt kylskåp, måste fan börja öva på att shaka mina stackars stela skinkor! ...och förresten så har jag börjat med mitt nyttiga liv idag igen! =D För typ tionde gången i år men, Den här gången fixar jag det!? =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0