Catch every moment

Tjaatjaa bloggen! ;D

Den här dagen har varit wonderbar!
Började med knallstark sol och att jag skulle redovisa mitt tal *ångest* men det gick faktiskt riktigt bra!
Stod och pratade på i evigheter kändes det som men som tur är har jag en underbar klass som orkade lyssna och dessutom gav bra kritik hihi ;]
Sen vare BADA på edda som gällde...mest lek och plask för min del men...Askul tycker jag ;)

Sen fick jag, Anna och Mathilda halvspringa tillbaks till skolan för att hinna trycka i oss några stackars köttbullar innan matsalen stängde, och det var najs för då upptäckte jag att min jacka var alldeles för varm!
Är inte det ett vårtecken så säg!? =) Fast en sekund efter kom jag på att jag måste köpa en ny vårjacka.. och insåg att jag är väldigt fattig just nu :/ så då blev de lite sorgligt ända fram till hålet efter historian då Vicke kom på besök och jag, han och Rickie promenera till COOP och Vicke bjöd mig på en mjukglass! :D :D :D
Tack, det gjorde verkligen min dag! =)

Sen vare tråkmatte och jag gjorde nog.. en uppgift! Och sen slutade vi! =)
Då blev det street dance på efyran, skitkul men jag var grymt mycket efter de andra vilket gjorde mig lite confused med all ny koreografi , men det gick ändå ganska bra tycker jag! ;D
När jag kom hem ringde jag Dannemaaaaaan som är bäst <3

och nu ska jag sluta babbla
 och börja plugga! =)

Tumblr_l0ncxkujvs1qa2txho1_400_large
och så hittade jag ju denna fantastiska bild :]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0