Feel the rythm of every heartbeat

Hejhopp! =)

Jag kan stolt meddela att jag bott i lägenheten i veckan, och att det är därför jag inte varit så aktiv här på bloggen eftersom jag inte har någon dator där än. Känns ovant att bo där, men är grymt skönt att ha något eget och att det inte är 4,5 mil till skolan längre! =)

Idag har jag klippt mig! Typ samma frisyr som sist fast lite annorlunda på ena sidan och mörk-kopparrött!
Är toknöjd! =D
Har precis haft teatergrupp och det har varit awesome som vanligt, och nu äre hem till matteboken som gäller >_>
Väldigt peppande...

Saker som ÄR peppande är dock...
föreställningen vi har börjat planera på skolan!!!
och Valborgs imorgon! Tror det kommer bli en riktigt härlig kväll i Byske! =)

Ha en grym helg people!!! =D


Kommentarer
Postat av: emelie

peppa peppa valborgs!! :D :D

2010-04-29 @ 20:37:33
URL: http://emeliiee.devote.se
Postat av: Jenny

ÅHHH ELISA JAG BLIR SÅ AVIS PÅ DIN FRISYR (A)

jag är en sån fegis och ballar ut att klippa kort :P

2010-05-01 @ 22:35:53
URL: http://trolljenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0