Grönt är skönt

Tjohooo =D

Sitter här och känner mig jäkligt stolt över att jag lyckats fixa till bloggdesignen här en smula! =)
Det blev lite grönare och lite större text - just the way I like it!
Hoppas ni också gör det! =D

Ikväll har jag haft tid för sånt jag tycker om men som jag annars brukar skjuta åt sidan för sånt jag måste göra. Använde för första gången mina kolpennor och försökte mig på ett självporträtt.
Blev helt hyfsat för att vara första gången. En dag kommer jag kanske vara i klass med Picasso....? Eller så inte ;)
Men jäklar vad kul det var! =D
Och ännu bättre kändes detnär jag grävde fram the Arks första skiva "We are the Ark".
Helt otroliga texter!
Ola salo är helt otrolig.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0