Humörsvängningar

Så kan nog min dag sammanfattas!
Började superbra med ett mysigt uppvaknande av hysteriskt fågelkvitter och en fantastisk älskling vid min sida men när jag kom till skolan så kändes det superbotten! =(
Hade ännu en sån där självkänslo-dipp då allt känns värdelöst men som tur var blev det bättre lite senare, bland annat tack vare alla fina skratt jag fick av Rickie och Jimmy! Gracias guys! Sen så lekte livet igen - perfect!

Sen gick jag på stan och hitta världens sötaste klänning!!! =D =D
...och bäst av allt; mamma köpte den till mig! Tack! ♥
Sen drog vi till lägenheten och började sätta upp grejer och diska de nya köksgrejerna -
känns roligt men väldigt nervöst att det snart är klart! :]

Klockan sex hade jag teater och det var underbart som vanligt! =D
Alla i gruppen gör mig så glad i hjärtat! ♥
Vi slutade lite tidigare för att Jon skulle ställa upp i en karaeoketävling på efyran, men tyvärr så var jag tvungen att fara innan han hann sjunga :( Men Jon, du är ändå en stjärna för mig! =D
Hoppas det gick bra för alla andra modiga där också! =D

Och imorgon ska alla teaterettor till Tåme och springa runt i skogen och fightas mot blivande poliser hela dagen! =D Jag är så otroligt peppad! Kommer nog bli grymt!! =D


KENT!! <3

ha en fin kväll goingar! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0