Nåt säger mig att du blir borta en lång, lång tid

Godkväll gott folk!
Just nu sitter jag och funderar på varför jag egentligen är uppe när jag är så dödligt trött...
fast jag tror det har att göra med så mysigt jag har det här vid datorn tillsammans med Håkan!

Och jag tror aldrig att jag tänker lika intensivt på allt möjligt som under sena helgkvällar framför datorn,
det är så sentimentalt på något sätt! Och många av just Hellströms låtar passar bra in såna här kvällar tycker jag =) Jag minns när jag hörde honom sjunga för första gången, och då kom jag ihåg hur jag tänkte "hur fan kan han bli känd? han kan ju inte sjunga alls!" Nu tycker jag snarare att killen är störtskön och har superfina texter!


Är så grymt fascinerad av folk som kan skriva bra låttexter! Jag försöker själv rätt ofta men det slutar bara med en massa olika ord som jag inte riktigt kan pussla ihop. Den 3 maj ska det iaf kanske vara en låtskrivarkurs på efyran så jag funderar på att fara dit och lyssna och förhoppningsvis lära mig något!
Någon som vill haka på? =)
















Nu ska jag iaf sova! Dröm sött!


Kommentarer
Postat av: smurfen

hade jag inte varit upptagen hade jag lätt farit dit :O

2010-04-24 @ 10:39:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0