No tears for queers

Hejsanhoppsan!
Tisdag var en bra dag!
Då hann jag bugga litegrann och sen se en riktigt otroligt bra föreställning - No tears for queers
Den handlade om mordet på tre unga män som blivit brutalt mördade av samma helt knäppa anledning -
de var homosexuella.
Väckte så otroligt många känslor i mig - men mest var jag förbannad.
Hur fan kan man anse sig ha rätten att mörda en oskyldig person bara för att den är gay???!!!
AAAAAAAAAAAAAAAARRRRRGHHHHHHHHHHHHHHHH!

Skulle kunna skriva väldigt långt men det har Mathilda redan gjort och hon gjorde det väldigt bra,
så jag länkar hennes blogg här :D
 (kvinnan är grym på att uttrycka sig!) http://coopertrooper.blogg.se/ 



Igår hade jag massa energi och på kvällen hann jag med både att städa mitt rum innan dammråttorna fick liv, plugga matte och åka skidor ^^ Kände mig hurtig - nu känner jag mig rätt trött xD

Snart äre lov! :D

ha en fin dag! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0