Teenage dreams in a teenage cirkus, running around like a clown on purpose

Hej hopp =)

I lördags blev jag alltså 17! Grattis iefterskott till mig!
Känns inte så stor skillnad, men det känns iaf bra! =)
Dock äre lite konstigt att det bara är ett år kvar till 18, jag vill inte växa upp redan!
Känner mig ungefär som 12! Men men, allt det där kommer sen!
Jag vill leva i nuet! =)

Tumblr_kzt5x8kdnu1qzxfzvo1_400_large


men först några kommentarer om dået...
Fredagen var underbar♥ hade så otroligt roligt! =D =D

På lördagen kom Danne och nästan hela tjocka släkten hit!
Solen sken och jag fick mig några lass tårta + fräknar + pulkaåkning!!!
Helt fantastiskt!
Igår var också fantastisk, sol, pulka, fika och kärlek!
Det börjar fan bli vår!


Kommentarer
Postat av: Amanda Lilja

FAN. jag glömde gratta både dig och Soffe... =( Förlåt! Grattis i efterskott underbara Ellan!

2010-04-05 @ 13:25:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0