Våren är här, och jag med!

Hej igen! =)

Kom på idag att det råder död här på bloggen så jag tänkte kika in och skriva en snutt!

Idag har vi bara haft en lektion och förutom den så har vi glatt kollat på treornas "Peter Pan" -
jäklar vad roligt det var att äntligen få se den! Sen på eftermiddagen så drog jag, Amelia och Stina till Sörböle och höll tal för 9b! Gick väldigt bra och vi hade en grym publik - tack! =)

Ikväll har jag varit på efyran på "Ung berättarfest" med min underbara unga teatergrupp!
De stekte som vanligt och annars så ägde alla andra berättare och dansare med för den delen :)
Härlig kväll! =)

Nu är jag trött som tusan och sitter och lyssnar på min duktiga lillasyster som varit ute och sprungit och styrketränat idag! GOOD WORK! Sånt borde jag ägna mig åt istället för...ja, vad gör jag alltmest i mitt liv?
Alldeles för mycket men alldeles för lite!

Sånt diskuterade jag och Mathilda igår när vi promenerade och käkade hallonsorbet!
Tror inte vi kom fram till något vettigt svar på den frågan men glassen var iaf grymt god och solen sken! =D



REKOMMENDERAR! =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0