Were gonna rock down to electric avenue

Hallihallå! =D

Hade en superfin dag igår som började på stan med Emelie,Maja,Danne och massa annat trevligt folk jag stötte på! =) Köpte dock inget utom mat och beställde en klipptid! (LÄNGTAR)
Sen drog vi till Emelie i Byske och där hade hon och Maja förberett en superfin surprise till oss födelsedagsbarn!
Det var jäkligt smart tänkt - och roligt! ;)  Ni är fan fantastiska!

Sen drog vi till Tjärholmen och grillade och myste och efter ett tag anslöt sig några fler fina pers!
Tack för en härlig kväll!
Jag var rykandes lycklig! =)


nu ska jag pussa på Daniel (L)

och jag vet - bilden blev uppochner! men ibland äre inte så lätt med datorer ;)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hihih Datorer är inte alltid så lätt att handskas med ;)

2010-04-07 @ 21:10:48
URL: http://trolljenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0