When you feel like it´s all over, that´s another round for you! =)

Hejsvejs =)

Och ja, som rubriken säger, jag har gått vidare från emostadiet till mitt mer vanliga jag!
Har som förstått att det inte är bra att sitta och vara arg över att jag inte orkar med saker som jag annars fixar -
utan att det är bättre att istället försöka vila upp mig! =) Always look on the bright side of life? ;)

Men något känns surt är ju att jag är sjuk på klassfesten ikväll,
precis som förra gången! :( :( Börjar seriöst fundera på om någon med flit förgiftar mig... Mathilda?! :O
Nä skämt åsido, känns riktigt tråkigt! :( men jag hoppas hela klassen får en underbar kväll! =)
Om jag på något sätt blir bättre kaaaaaanske jag dyker upp!



Tumblr_l079b2euxp1qzdisoo1_500_large
Just nu sitter jag ocj kollar på inspiration till mitt hår,
ska klippa och färga om två veckor! LÄNGTAR! =D

peace out




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0