Drick mjölk .... bitch!

Idag har jag beskådat tre helt fantastiska tolkningar av Shakespeare,
rättare sagt Macbeth, En Midsommarnattsdröm och Othello!
Skaparna och skådisarna var inga mindre än mina underbara classmates -
och jävlar vad ni var bra! :D
Sen var det härligt med variationen, en tragedi, en komedi och en psychotragedi!
Åhh älskade det, ni har gjort ett jättebra jobb!!! :D

Börjar ju nästan få lite prestationsångest inför min och Mathildas uppvisning på 10årsjubiléet nästa måndag,
men det ska jag och min farligt facerapande vän nog fixa galant! Fick mer pepp nu när jag sett de andras verk!







Några bilder från uppvisningen vi gjorde i våras + Rickie!! Es2c! :D

Just nu sitter jag och är lycklig över att det är fredag, lyssnar på min "pepp på livet"-spellista på spotify och svälter mig infår kvällens trevlighet: Julnord på mammas jobb! Ska trycka mat i sinne!!!!

Efter det beger jag mig till Furuögrund, har varit så grymt svältfödd på Daniel i veckan men nu äntligen ska vi vara med varann - Längtar!!! ♥

nu ska jag gå och göra mig stylishhh - trevlig helg gott folk!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0