Have yourself a merry little christmas!

Är hemma i halmen hos min goa familj efter ett fint dygn hos min fina Daniel!
Kom att tänka på hur jäkla lyckligt lottad jag är! För exakt två år sedan var jag helt galet förälskad i en pojke och satt och sjöng med i Mariah careys "All I want for christmas is you" och drömde om hur det skulle kännas att få vara en del i hans space...
Idag firar vi 23 månader ihop!♥



Ikväll har jag klätt granen, lyssnat på julmusik och slagit in julklappar!
Blev så peppad på det att jag nästan blev arg för att jag inte köpt fler paket - det är ju riktigt roligt att pyssla ihop fina klappar! :)

Det blir en jul hemma i år tillsammans med familjen, mormor och hennes bror.
Det kommer att bli stress, något kommer brännas vid, någon kommer tappa tålamodet och alla kommer tjafsa.
Men det är inte så farligt som det låter. All den där irritationen kommer upp eftersom alla försöker göra sitt bästa för att skapa en så fin jul som möjligt - och vad är inte kärlek om inte det? :)

Jag längtar till imorgon! :D

Maria Bergheim ♥ -



Från mig till er alla, en riktigt god jul!


Kommentarer
Postat av: Anonym

God Jul Elisa önskar Östersundstomtarna!

2010-12-24 @ 10:52:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0