Jag ger dig min morgon, jag ger dig min dag!

Igår firade jag min Lucia genom att se på musikarnas fantastiska luciatåg, smaska lussebullar och till sist spendera kvällen med min älskling och kika på Kommissarie Späck och tycka om han ( Alltså Danne, inte Späck)! ;)

Idag fick jag för första gången bevittna en förlovning mellan två underbara personer -
Stort grattis Oskar och Linnea till förlovningen och 1 år tillsammans!!! ♥♥♥

Oskar är fasen en överraskningarnas man sådär på morgonkvisten,
fick en chock, tår i ögat och kärlek i hjärtat! Vackert vare!!!
Och ni är vackra tillsammans! :D



Och inte att förglömma; Min superfina vän Emelie fyller 17 idag!!!
Grattis snygging och jag hoppas att du haft en jättehärlig dag! :D

DU ÄR GREJT!!!! :D ♥



Tänk så fina människor man har omkring sig, och ikväll ska jag träffa några fler;
nämligen los teatergruppos of destiny! ;)

arrivederci!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0