Life in cartoon motion

Igår: Sov länge! Gick en promenad. Drog och gymmade med familjen, övningskörde. Danne kom hit och var fin. Vi såg Inception (jäkligt bra!) och spelade kort och hockey och drack te som tyvärr smakade diskvatten... tog Lady Grey istället. Pratade gamla minnen och sov.

Idag: Sov länge! Åt. Såg en bit ur en snuskig film med Roffe Lassgård. Sa hejdå till Danne. Syrran klippte mig och det blev väldans bra! Min kusin och hennes kille kom hit och vi åt och spelade spel och pratade. De for och jag pratade med Emelie väldigt länge - det var mycket trevligt! :D

Nu: Te och en bok

Snart: försöka sova

Imorgon: Umeå med syrran!

Sedan middag hos Daniels syrra och hennes familj som jag ska träffa för första gången, känns spännande!


Jag idag!


Kommentarer
Postat av: felicia

Fy vilken fin bild :D <3

2010-12-30 @ 12:41:35
URL: http://livetibild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0