Mer julstress än julkänsla

Idag dog mina strumpbyxor. Så pass lemlästade var de att jag var tvungen att gå runt med jacka hela dagen för att inte hela världen skulle kunna se mitt lår/rumpa! Galen miss av mig att packa ner dem i träningsväskan - ska checka så att jag stoppar ner ett par någorlunda hela nästa gång!!
Tack till Julia som jag fick låna ett par byxor av tillslut! :D
My saving angel!

Sen så har jag köpt första julklappen och träffat massa fint folk på stan!
Bl.a Danne som var vacker som vanligt! :)

Ska skriva lite på idéhistorian och sen dra vidare till efyran för bugg!
PEPPAD!! :D

 (<--- smååå träningskompisar! :])

längtar tills allt skolarbete är avklarat så att jag bara kan luta mig tillbaka och hinna njuta av juletiden!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0