Much to do!

Hej! :D

Nu är matteprovet bortgjort.
Kändes helt okej, tror jag får G.
Men törs inte säga säkert, blir inte förvånad om jag får 1 poäng heller!

Så nu kan jag slappna av?
Eller?
Njaaa...Klassikerredovisning på fredag, sceniskproduktionsprov imorgon, franskaprov nästa vecka, inlämning i idéhistoria, engelskaläxa, sångläxa...
Sen råkar jag ha en grymt ostädad lägenhet in need of cleaning!!!
Och så ska man orka göra middag...

Just nu är det lite tungt!

Men jag ska försöka att se allt det underbara som finns mellan alla måsten
och hålla ut till jullovet! :)

Sen så är jag glad över att ha en så rolig klass!
Väldigt fint att kunna säga att jag skrattar varje dag! :D



ES2C! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0