Mysigaste julen någonsin!

Så var den här julen över!
Känns synd, för det har varit den allra mysigaste hittills!

Fin morgon i kyrkan, fantastiskt väder, jättegod mat och fantastisk familj!
Har fått så himla mycket fint och jag är lycklig över varenda liten grej! :D
Tack allihop för de fina presenterna och familjen för den fina stämningen!

Det är så skönt att vara hemma och bara ta det lugnt med familjen och fira julen och varandra!
Äta mat, spela julspel och airhockey, knäcka nötter och dra skämt, se på Kalle Anka och Tomten är far till alla barnen, gå på månskenspromenad med pappa och Razze, kramas och må bra!

Känns helt enkelt awesome!

Hoppas ni alla haft en fin jul! :D

Några pix från idag;


Jag och pappsN


jag och mormor


jag å julgran

Syrran, mamma, Razze, Vanja och Urban var inte så sugna på att fastna på kort!
Så tur att jag vare iaf ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0