Stronger than a story

Idag spillde jag salladssås på väskan, byxorna, jackan och vantarna och kraschade med cykeln mitt på en väg.
Dessutom har jag varit trött som tusan och haft huvudvärk lite då och då.

Trots det tycker jag att dagen varit bra.
Kanske för att Othello börjar bli något,
Kanske för att jag hade så grymt kul på gympan (badminton)
Kanske för att jag ledde en teatergrupp som är helt fantastisk
Kanske för att jag förde en fin konversation med mamma i telefon
Kanske för att jag träffade mormor på stan
Kanske för att jag fick en kyss som fick mitt hjärta att dansa

Kanske var det alltihop!


Kanske har jag enorma ben på den här bilden.
Eller JO!

nu; torka bort alla jäkla salladssås och göra uppsats...!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0