ÅH NEEJ

Igår mådde jag piss och bara snorade och hade ont i skallen.
Idag är det mycket bättre och jag är egentligen väldigt glad.
Har varit med världens finaste Daniel igår och idag och han gjorde allt mycket bättre som han alltid gör <3
Tack älskling! <3

Men efter han for hem gjorde jag misstaget att bara sätta mig framför datorn och sitta här alldeles för länge och lyssna på sentimental musik och plötsligt blev jag sentimental över livet i allmänhet. Jag tänker för mycket på jobbiga livssaker så det är bäst att sluta!

Jag slänger in en bild jag blir glad av istället för att lätta upp stämningen:


Här har ni 3 gosiga, nyvakna och allmänt klämkäcka brudar! :D

gonatt




Kommentarer
Postat av: Tild!

Tur att vi har snygga tuttar som väger upp de ansiktena!

2010-02-14 @ 01:28:30
URL: http://coopertrooper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0