I have a big bag of crabs here, and I'm gonna put them in my mouth oh yeah

Hejhopp!

Internet dog några dagar så jag har inte kunnat gå ut och träffat cyberspace tyvärr,
men nu är jag back on track igen efter några dagar av intensivt mysande med Danne, effektivt godisätande i soffan och sovande! Det mest ansträngande jag gjort var nog att gå på stan och motionera hunden i 30 minus, men de är ju lov så de räknar jag som bra;)
Känns tungt att skolan börjar om på måndag, hur ska jag lyckas vända på dygnet?! :O
Ingen som helst aning! Nån annan som har nån idé? ;)


Här kommer iaf en riktigt skön låt enligt mig =)




/PS: Jag gillar Daniel även fast han kittlas!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0