Lovely

Hej! =)

Nu är jag hemma efter en jättefin helg med Daniel!
Blev bla pizza, kladdkaka, kinamat, avatar och forrest gump!
Underbara filmer båda två, man blir både glad och rörd :]
Men mest av allt blev det ju mys, för vi firade ett år tillsammans!
Kan inte fatta att det gått så fort! Men jag antar att tiden går fort då man har det bra!
Och jag har det verkligen suveränt med dig Danne, du är alldeles fantastisk! ♥

Hela mitt liv har jag varit en osäker person som inte kunnat bestämma sig eller vetat säkert,
men så fort jag lärde känna dig så visste jag av hela mitt hjärta att det var dig jag ville vara med!
Så säker har jag aldrig varit!
...och som tur var så kände du samma för mig :]
Annars hade det varit en väldig osis ;)


Lycka! (L)


Mamma har kletat in blekningmedel i mitt hår så att jag ska slippa den jobbiga utväxten så nu ska jag gå och skölja ur! Hoppas det blir bra!

och förresten; har ni 1 minut och 13 sekunder över av er tid så tycker jag att ni ska se den här kortfilmen! =D
Jättekul, men lite hemsk ;) och norska måste ju vara världens härligaste språk!


Ha en fin kväll =)

Kommentarer
Postat av: emelie

jaa vi måste vara med varan snart!! :D



den dära filmen var ju jätterolig, haha ;)



grattis en gång till på eran 1 års dag :D

2010-01-25 @ 20:00:52
URL: http://emeliiee.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0