Trött på att knapra lyckopiller? Lyssna på den här låten istället!

Bara för att min själ är trött på allt kallt och mörkt ute men fortfarande lyser som en sol så tänkte jag skriva ett litet inlägg till, fyndigt va? ;)

Dagens tips:
När man känner sig lite smådepp eller är glad, så passar inget bättre än en riktigt härlig låt som man antingen blir glad av eller tacka gudarna; ännu gladare av! tycker jag! =D
I tisdags så såg jag och Danne en underbar film - nämligen "Den där Mary"
Och eftersom det är en fantastisk film så avslutades den med en riktigt feelgood låt -
nämligen "Build me up buttercup" av The foundations! Jag blir så himlarns glad då jag hör den här!
Lyssna! :)


<3

Nu ska jag joina syrran i soffan framför en film eller så ska jag besöka mitt ritblock och inviga stompfarna(stavning) ingen aning hur jag ska använda dem men det får lösa sig på något sätt ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0