Amor vincit omnia


Igår: Hade en grym dag på jobbet och kvällen spendrades med Daniel ♥
Vi firade 17 månader och jag min namnsdag genom att slappa järnet - vilket var riktigt härligt :)

Idag: Ännu en fin dag på jobbet och efter det dra till Felicia som kom hit idag!!!!! :D Inget annat än underbart!♥
Vi pratade massa, drog till Hundtjärn och välte med moppen... eller för att vara ärlig - jag välte den :]
Men det är sånt som händer då man panikbromsar då man möter en  timmerbil på minimal grusväg ;)

Dessutom så har jag varit riktigt schnygg idag för att Irma fixade mitt hår på skolan -
snacka om volym! =D


Jag gillare! =)


OCH
 


NU



SKA JAG ........SOOOOOOOOOOOOOOOOOOVAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!
Känns härligare än nånsin :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0