Från och med du!

Jag är glad för jag har te och godis och bra musik och många andra bra saker!

Och nu är jag ÄNNU gladare för att The Ark och Oskar Linnros spelar samma kväll på Stadsfesten!
Perfekt för då blir det hela mycket billigare! Åh peppa peppa peppa!!!!

Och så har jag världens tur och har samma flyt på PDOL då KENT, The Sounds och Movits också ställer sig på scen samma sommarnatt! HUNDRA X PEPP

Något som gör mig lite ledsen dock är att mina drömmar om Peaceandlove gick i kras pga att jag jobbar den perioden! Men jag ska inte klaga för jag har fått ett jättechill jobb vilket innebär pengar...

SÅ... TAGGA P&L 2011!?!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad roligt att du fått jobb!

Följer du med till släktträffen?

/morbror

2010-06-06 @ 01:41:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0