All these choises

Tjosan :)

Jag tyckte det ändå var rätt nice att börja om skolan idag, träffa alla och så :)
Dock så gjorde jag inte så många milligram på lektionerna men det är ju en annan sak ^^
Blev riktigt överlycklig då jag fick igen mitt historiaprov iaf - hade inte förväntat mig ett mvg!:)

Både på historian och röstochrörelsen skulle vi komma på ämnen att hålla tal om och göra inlämningsuppgift om!
Bläää... hatar att bestämma mig för grejer x( eller snarare, att välja!
Osis för mig att livet är fullt av massa val :]



ett val jag iaf gjorde idag var att anmäla mig till buggkurs med vicke :D
Kommer bli kul! :D :D :D

annars är jag som glad och älskar Daniel!!! (L)(L)(L)
 nattifnatti



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0