I´m aiming for the sky

Tjenare tjenare det var visst ett tag sen! :)

Men förra veckan var väldigt hektiskt - och kul!
Så jag missade mitt annars rätt så vardagliga datanördande.

Men,livet var grymt ändå!

Tisdag: Var ju MJ-konsert för alla musikare, mixare, dansare och teatrare! Riktigt kul med mycket publik och bra stämning! Jag och 45 andra var zombies och det var hur kul som helst, speciellt sminket var så bra på alla att de nästan var läskigt :] mysigt var det också att stanna kvar på skolan innan konserten och käka i mysrummet med massa trevligt folk! :) Har bilder men kan inte lägga in på den här datorn, men när bärbara är installerad igen så..!

Onsdag: PLUGGA PLUGGA PLUGGA... inte särskilt intressant...

Torsdag: Då drog massa glada dansare och teatrare och andra niceiga människor till umeå för att se West Side Story! :) Tokbra musikal som inte tog mindre än 3 timmar med paus, men det var fantastiskt!!! Allt var hur proffsigt som helst och det var grymt att se en så stor ensemble jobba på scenen samtidigt tycker jag :)
Helt klart värt pengarna! =D Sen så passade jag även på att panikshoppa en halsduk och en tröja - man är ju inte i umeå varenda dag :) Och så var Albin världens sötaste och sprang med mig till busstatiionen så att jag skulle få hinna träffa Danne en tvär! :) Tack för att du hjälpte mig hitta! :) och tack danne för att du var så söt :]



Fredag:
Astrött efter en sen kväll... men ändå glad! :)Vi hade Historiaprov... vill inte tänka på hur det gick..
men annars var dagen rätt chill. Hade riktigt kul med mina fina classmates <3 kommer sakna er på lovet!
Efter skolan drog jag till byske och köpte nudlar, och sen vidare till soffe där vi spelade bubble shooter och jag var sämst i universum:] men det var ändå kul :D Och sen kom sötingarna Maja och Emelie dit! Ännu bättre :D vi såg "Sommaren med Göran"och när soffes orm käkade mus xD LÄBBIGT! Och så blev de massa girltalk såklart, nicenice! :D Ni är jättefina tjejer <3 vid tiotiden börjad ejag promenera ut mot furögrund, men jag kom inte längre än till ytterstfors för då kom min prins på en flygande skoter och hämta mig :D året första skotertur! :D

Lördag: Strålande sol! :D :D :D
 Jag,Johan och Danne drog ut på skoteräventyr och grillade korv =D Galet bra pojkar det där är!!
Sen åkte vi hem, åt tacos och såg filmen "Upp" och tjockade oss med tårta och glass!MUMS! det var förövrigt en Helt underbar film! :D fast sorglig :( sen såg jag melodifestivalen men de var ingen hit för jag ogillar verkligen pernilla wahlgren ^^

Söndag: Morgonmys och sen kom mamma och hämtade mig. Sen dess har jag pratat i telefon med min fina Felicia och helgjobbat :)

NU ska jag börja peppa för looooooov! =D =D =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0