I´m no superman

26 februari...

Lååååång dag idag, tog aldrig slut kändes det som!
men jag var på en grym teater på nordanå som handlade om klimathotet och så vann ju SAIK! NAJS!
Dessutom vet jag inte hur många härliga människor jag träffade i stan i snöyran! :D

Förutom det så har jag mått sådär, ont i huvudet och i magen... troligen matförgiftning!
Dessutom har jag varit borta varenda kväll i veckan och det börjar nog ta ut sin rätt...känner att jag är alldeles slut xD
var inte lycklig när jag masade mig till jobbet ikväll! Tufft! Men jag gör det för då kan jag vara HELT LEDIG söndag :)

Imorgon blir det upp klockan åtta och vara på nordanå hela dagen, TEATERFESTIVAL!
Kom och kika! =D Är riktigt taggad!
Vår grupp spelar upp ca 16.00 - fritt inträde :)

Efter det blire tjejkväll i byske, Myyyyys! :D det kan jag behöva!!
och efter det, Danne! (L)

Det kommer bli en fantastisk lördag! :D

desutom äre ju bestämt, klassfest den 16 april! Peppar redan! ;)
MySpace - jeremy - 30 - Male - Portland, OREGON - myspace.com/jeremyokaidavis
den här bilden har jag ingen aning om vad den föreställer, men den gör mig glad :D

Kommentarer
Postat av: Lowan♥

HAHAHAH Bilden: Jag tror att det är ett bältesdjur ^^

2010-03-28 @ 14:59:05
URL: http://fotopic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0